Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 4500 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Overijssel
Plaats: Almelo
Postcode: 7607XJ

Wil jij deel uitmaken van een dynamisch en snelgroeiend bedrijf dat zich ook verder ontwikkeld in het buitenland? Heb je een passie voor finance, een scherp oog voor detail en een sterk analytisch vermogen? Dan is dit jouw kans om ons team te versterken als medior controller.

wat bieden wij jou

  • Een goed salaris tussen de€ 3500,- en € 4500,-
  • Parttime of fulltime (24 of 40 uur per week)
  • Direct op contract bij de werkgever
  • Almelo
  • Informele werksfeer
  • Internationaal georiënteerd

wie ben jij

Als medior controller bij dit bedrijf speel je een cruciale rol in het beheer van financiële processen en analyses. Je komt terecht in een omgeving waar acquisities en integraties aan de orde van de dag zijn. Hierdoor brengt elke dag nieuwe uitdagingen met zich mee.

  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
  • een afgeronde hbo-opleiding richting finance;
  • je hebt minimaal drie jaar relevante ervaring binnen een controller functie;
  • goede fiscale en boekhoudkundige kennis;
  • goede kennis van Excel.

wat ga je doen

Als medior controller zorg je in operationeel opzicht voor een effectieve en efficiënte uitvoering van financieel-administratieve werkzaamheden. Daarnaast heb je een uitvoerende en controlerende rol bij het verzorgen van de gecentraliseerde administraties, en het verzorgen van de planning.

  • het tijdig, efficiënt en effectief verzorgen van de gecentraliseerde administraties. Het uitvoeren dan wel controleren van juiste en volledige verwerking van mutaties op financieel-administratief gebied;
  • je bent verantwoordelijk voor de maandafsluiting en de daarbij horende financiële rapportages;
  • je zoekt naar verbetermogelijkheden voor financiële processen en stelt daarbij bedrijfseconomische rapportages op;
  • je verricht de uitvoerende en voorbereidende werkzaamheden voor het bewaken en evalueren van het werkkapitaal zoals debiteurenbeheer, crediteurenbeheer en liquiditeitsplanning;
  • je geeft coaching aan de junior controllers van de afdeling finance en hebt hierin een initiërende en stimulerende rol;
  • het voorbereiden van en controleren van opgestelde dossiers (interne specificaties) voor de accountantscontrole en interne controles;

waar ga je werken

Je zult werkzaam zijn in een groeiend bedrijf dat zich in Nederland en in het buitenland inzet om bedrijven te helpen online succesvol te zijn. Het bedrijf is gevestigd in Nijmegen, waar je met een klein en hecht team zult werken. De werkgever biedt veel afwisseling in deze functie, wat jou in staat stelt om jezelf optimaal verder te ontwikkelen!

  • Thuiswerken is bespreekbaar
  • Pensioensregeling
  • Reiskostenvergoeding

sollicitatie

Wil jij deel uitmaken van een bedrijf dat graag in je investeert en toekomstperspectief biedt? Solliciteer dan vooral via de‘solliciteren’ button! Je mag ons ook bellen of een Whatsapp bericht sturen als je vragen hebt op 0546-564383 of 06-22585075.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Trefwoorden: